Davidoff Cool Water și National Geographic #lovetheocean
Pentru
cel de-al patrulea an consecutiv, Davidoff Cool Water se alătură
National Geographic Society, pentru a sprijini proiectul Pristine
Society. Scopul acesteia este de a identifica, studia și proteja
ecosistemele marine fragile de pe glob.
Anul
2014 a însemnat un real succes pentru organizația Pristine Seas. În
anul 2012, influențat de expediția organizată în Gabon,
președintele Ali Bongo Odimba, anunța crearea unei imense
rezervații marine.
Măsurând mai mult de 46,000 km2
de ocean, rezervația reprezintă mai 23% din apele teritoriale ale
Gabonului. Acest spațiu va adăposti mai mult de 20 de specii de
rechini și pisici de mare, inclusiv cele aflate pe cale de
dispariție. Mai mult, anul trecut Davidoff Cool Water a sprijinit
organizația în realizarea altor trei expediții, în Mozambic,
Palau și Rapa Iti. Echipa a realizat evaluări în cele trei
locații, pregătind terenul pentru viitoarele zone marine protejate.
În
martie 2015, Pristine Seas a întreprins o nouă expediție în
Insulele Seychelles, ca parte a eforturilor de protejare a oceanului.
Pentru a afla mai multe informații despre expedițiile Pristine
Seas, accesați contul de Youtube Davidoff Parfums.
Pentru
a sărbători realizările Pristine Seas din trecut și pentru a
deschide calea acțiunilor viitoare Davidoff Cool Water lansează
campania „Love the Ocean”. Cu fiecare sticluță de parfum
vândută, Davidoff va contribui la protejarea a 10,000 m2
de ocean.
Dr.
Enric Sala, explorator National Geographic și președinte al
proiectului Pristine Seas, observa că „oamenii protejează numai
ceea ce iubesc și iubesc numai ceea ce știu”. Aceasta a
influențat noul slogan al campaniei Love the Ocean „Protect the
ocean you love”. Este
subliniat în logo-ul campaniei și apare pe ambalajul edițiilor
limitate Davidoff Cool Water Man, Woman și Night Dive. Ediția
limitată va dispune și de un ambalaj din neopren albastru, cu un
fermoar de un verde viu, imitând costumele de scafandru folosite de
exploratorii proiectului Pristine Seas.
Pentru
a spijini Love the Ocean și pentru a trage un semnal de alarmă
asupra pericolelor care amenință oceanele, va fi lansată o
campanie globală sustinută pe love-the-ocean.com și cu ajutorul
hashtagului #lovetheocean.
Scott
Eastwood, noua imagine Davidoff Cool Water
susține
campania Love The Ocean
Lansarea
Davidoff Cool Water din 1988 a fost un moment de referinţă
în
lumea parfumeriei. Legendarul parfum deschidea drumul aromelor
inspirate de prospețimea oceanului, devenind o sursă de inspirație
pentru foarte mulți. Aroma sa reprezintă o combinație între
esența puternică de mentă, cea proaspătă de lavandă și
senzualitatea chihlimbarului. Designul arhitectural al sticlei evocă
ideea de masculinitate relaxată și, în același timp, asumată.
Davidoff
Cool Water simbolizează un anumit stil de viață, legat de o
condiție fizică excelentă și o atitudine relaxată. Bărbatul
Davidoff Cool Water este autentic și încrezător, are o atitudine
deschisă și nu se ia niciodată prea în serios. Pasionat de
aventură și de protejarea mediului înconjurător, el este, în
esență, un iubitor al oceanului.
Actorul
american Scott Eastwood, noua imagine Davidoff Cool Water,
întruchipează perfect aceste calități. Actorul a jucat recent în
filmul „Cel mai lung drum”, lansat în aprilie și inspirat din
romanul lui Nicholas Sparks, cunoscut și pentru „Jurnalul”.
Eastwood filmează în prezent producția regizată de Oliver Stone,
alături de Joseph Gordon-Levitt și Shailene Woodley. Pasionat de
surf, scufundări și înot, Scott Eastwood a crescut între Hawaii
și California și a fost întotdeauna interesat de protejarea
oceanului. Astfel, filozofia Cool Water i se potrivește perfect. De
asemenea, el este mândru să susțină campania „Love the Ocean”
și eforturile National Geographic Society, ce are ca scop protejarea
a 10% din apele oceanice globale până în 2020.
Pentru
a inaugura parteneriatul dintre Scott Weastwood și Davidoff Cool
Water, o nouă campanie de publicitate va fi lansată în vara anului
2015. Spot-ul a fost regizat de Jeffrey Darling, cunoscut pentru
activitatea sa din domeniul reclamelor și Don King, celebru pentru fotografiile
și filmările cu peisaje marine. La realizarea print-ului pentru
campanie a contribuit fotograful Nathaniel Goldberg, cunoscut pentru
realizarea portretelor unor celebrități și surprinderea unor
peisaje incredibile.
Noua
campanie, ale cărei filmări au loc pe coasta hawaiiana, subliniază
legătura unică dintre bărbat și ocean, o relație bazată pe
complicitate și senzualitate. În imagini regăsim bărbatul
pasionat de ocean, care se avântă în apele învolburate. Astfel,
el devine o parte a oceanului, de unde și sloganul „What makes the
ocean, makes the man”. În timpul filmărilor, Scott și prietenii
săi au propus sloganul, inspirați de relația proprie cu oceanul și
de cuvintele lui John Fitzgerald Kennedy: „Suntem legați de ocean,
și atunci când ne întoarcem la el, ne întoarcem de unde am
venit”.
Comunicat de presa oficial Coty
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu