Davidoff Cool Water și National Geographic #lovetheocean



Pentru cel de-al patrulea an consecutiv, Davidoff Cool Water se alătură National Geographic Society, pentru a sprijini proiectul Pristine Society. Scopul acesteia este de a identifica, studia și proteja ecosistemele marine fragile de pe glob.
Anul 2014 a însemnat un real succes pentru organizația Pristine Seas. În anul 2012, influențat de expediția organizată în Gabon, președintele Ali Bongo Odimba, anunța crearea unei imense rezervații marine.
Măsurând mai mult de 46,000 km2 de ocean, rezervația reprezintă mai 23% din apele teritoriale ale Gabonului. Acest spațiu va adăposti mai mult de 20 de specii de rechini și pisici de mare, inclusiv cele aflate pe cale de dispariție. Mai mult, anul trecut Davidoff Cool Water a sprijinit organizația în realizarea altor trei expediții, în Mozambic, Palau și Rapa Iti. Echipa a realizat evaluări în cele trei locații, pregătind terenul pentru viitoarele zone marine protejate.
În martie 2015, Pristine Seas a întreprins o nouă expediție în Insulele Seychelles, ca parte a eforturilor de protejare a oceanului. Pentru a afla mai multe informații despre expedițiile Pristine Seas, accesați contul de Youtube Davidoff Parfums.
Pentru a sărbători realizările Pristine Seas din trecut și pentru a deschide calea acțiunilor viitoare Davidoff Cool Water lansează campania „Love the Ocean”. Cu fiecare sticluță de parfum vândută, Davidoff va contribui la protejarea a 10,000 m2 de ocean.
Dr. Enric Sala, explorator National Geographic și președinte al proiectului Pristine Seas, observa că „oamenii protejează numai ceea ce iubesc și iubesc numai ceea ce știu”. Aceasta a influențat noul slogan al campaniei Love the Ocean „Protect the ocean you love”. Este subliniat în logo-ul campaniei și apare pe ambalajul edițiilor limitate Davidoff Cool Water Man, Woman și Night Dive. Ediția limitată va dispune și de un ambalaj din neopren albastru, cu un fermoar de un verde viu, imitând costumele de scafandru folosite de exploratorii proiectului Pristine Seas.





Pentru a spijini Love the Ocean și pentru a trage un semnal de alarmă asupra pericolelor care amenință oceanele, va fi lansată o campanie globală sustinută pe love-the-ocean.com și cu ajutorul hashtagului #lovetheocean.

Scott Eastwood, noua imagine Davidoff Cool Water
susține campania Love The Ocean

Lansarea Davidoff Cool Water din 1988 a fost un moment de referinţă în lumea parfumeriei. Legendarul parfum deschidea drumul aromelor inspirate de prospețimea oceanului, devenind o sursă de inspirație pentru foarte mulți. Aroma sa reprezintă o combinație între esența puternică de mentă, cea proaspătă de lavandă și senzualitatea chihlimbarului. Designul arhitectural al sticlei evocă ideea de masculinitate relaxată și, în același timp, asumată.
Davidoff Cool Water simbolizează un anumit stil de viață, legat de o condiție fizică excelentă și o atitudine relaxată. Bărbatul Davidoff Cool Water este autentic și încrezător, are o atitudine deschisă și nu se ia niciodată prea în serios. Pasionat de aventură și de protejarea mediului înconjurător, el este, în esență, un iubitor al oceanului.
Actorul american Scott Eastwood, noua imagine Davidoff Cool Water, întruchipează perfect aceste calități. Actorul a jucat recent în filmul „Cel mai lung drum”, lansat în aprilie și inspirat din romanul lui Nicholas Sparks, cunoscut și pentru „Jurnalul”. Eastwood filmează în prezent producția regizată de Oliver Stone, alături de Joseph Gordon-Levitt și Shailene Woodley. Pasionat de surf, scufundări și înot, Scott Eastwood a crescut între Hawaii și California și a fost întotdeauna interesat de protejarea oceanului. Astfel, filozofia Cool Water i se potrivește perfect. De asemenea, el este mândru să susțină campania „Love the Ocean” și eforturile National Geographic Society, ce are ca scop protejarea a 10% din apele oceanice globale până în 2020.
Pentru a inaugura parteneriatul dintre Scott Weastwood și Davidoff Cool Water, o nouă campanie de publicitate va fi lansată în vara anului 2015. Spot-ul a fost regizat de Jeffrey Darling, cunoscut pentru activitatea sa din domeniul reclamelor și Don King, celebru pentru fotografiile și filmările cu peisaje marine. La realizarea print-ului pentru campanie a contribuit fotograful Nathaniel Goldberg, cunoscut pentru realizarea portretelor unor celebrități și surprinderea unor peisaje incredibile.


Noua campanie, ale cărei filmări au loc pe coasta hawaiiana, subliniază legătura unică dintre bărbat și ocean, o relație bazată pe complicitate și senzualitate. În imagini regăsim bărbatul pasionat de ocean, care se avântă în apele învolburate. Astfel, el devine o parte a oceanului, de unde și sloganul „What makes the ocean, makes the man”. În timpul filmărilor, Scott și prietenii săi au propus sloganul, inspirați de relația proprie cu oceanul și de cuvintele lui John Fitzgerald Kennedy: „Suntem legați de ocean, și atunci când ne întoarcem la el, ne întoarcem de unde am venit”.

Comunicat de presa oficial Coty





Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu